Meld u aan met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Klik op de optie ‘wForm’.
U ziet de beschikbare wForms. Ook uw eigen klantspecifieke wForms worden hier getoond.
Klik op het wForm (bijvoorbeeld ‘CMR’) waarmee u wilt werken.
De overzichtspagina met de eerder ingevulde wForms verschijnt.
Klik op ‘Nieuw record toevoegen’ om een nieuw wForm te openen.
Vul in het eerste veld de naam van het nieuwe wForm in.
U kunt het wForm later onder deze naam opzoeken.
Klik in het eerste vak dat u wilt invullen.
Of druk op de tabtoets om naar het eerstvolgende vak op het wForm te gaan.
Vul de vakken van het wForm in.
Gebruik desgewenst de optie om stamgegevens of data
in te voegen.
Let op dat u eventuele vervolgbladen invult via de knoppen boven het wForm ().
Klik op de knop ‘Printen’ om het wForm af te drukken.
Het wForm wordt afgedrukt op de printer die de beheerder heeft opgegeven.
Klik op de knop ‘Printen met printopties’ als u het wForm op andere wijze wilt afdrukken. Hier kunt u zelf een printer selecteren of het gewenste aantal afdrukken opgeven.
Klik op ‘Wijzigingen opslaan’ om het wForm op te slaan.
Klik op ‘Sluiten’ .
De overzichtspagina met de eerder ingevulde wForms verschijnt. Het opgeslagen wForm kunt u via deze pagina inzien, wijzigen of verwijderen.